سفارش تبلیغ
صبا ویژن

زن وسیاست

نظر امام خمینی(ره) درمورد بدحجابی

از جنایتهای بزرگی که به ملت ما شد... بانوان ما را ملعبه کردند بانوان ما را مثل عروسکها کردند. اینها می‌‌خواستند زن را مثل شی مثل یک چیز، مثل یک متاع، به این دست و آن دست بسپارند.

زن هم باید از فساد اجتناب کند. زنها نباید ملعبه جوانهای هرزه بشوند. زنها نباید مقام خودشان را منحط کنند و خدای ناخواسته بزک کرده بیرون بروند و در انظار مردم فاسد قرار گیرند. زنها باید انسان باشند، زنها باید تقوا داشته باشند، زنها اختیار دارند، همان طوری که مردها اختیار دارند.

آنهایی که قصد دارند زنان را ملعبه مردان و ملعبه جوانان فاسد قرار بدهند، جنایتکار هستند. زنها نباید فریب بخورند. زنها گمان نکنند این مقام زن است که بزک کرده با سر باز و لخت بیرون برود، این مقام زن نیست، این عروسک بازی است نه زن، زن باید شجاع باشد. زن باید در مقدرات اساسی مملکت دخالت کند. زن آدم‌ساز است، زن مربی انسان است.

این جانب به زنان توصیه می‌کنم که رفتار زمان طاغوت را فراموش کنند وایران عزیز را که متعلق به خودشان و فرزندانشان است به طور شایسته بسازند.

دیدگاه رهبر معظم انقلاب درباره بدحجابی

آیا جنایتی از این بزرگتر نسبت به زن هست که زن را با آرایش، مد، و جلوه‌گری زیور‌آلات سرگرم کنند و از او به عنوان یک ابزار و وسیله استفاده کنند؟

امروز سرو سینه را از زیورآلات پر کردن و آرایش و مد و لباس را بت خود قرار دادن برای زن انقلابی مسلمان ایران ننگ است آن زنی که در پی این گونه چیزهاست از ارزش پایین برخوردار است طلا برای زن ارزش آفرین نیست بی‌اعتنایی به طلا ارزش آفرین است. مد برای زن ارزش آفرین نیست بی‌اعتنایی نسبت به مدهای دام‌گونه ساخته و پرداخته دشمنان برای زن ارزش است.


ارسال شده در توسط لیلا حق جو