سفارش تبلیغ
صبا ویژن

زن وسیاست

عضو حقوقدان شورای نگهبان با اشاره به شعارهای ضدانقلابی منافقان و محاربان نظام مبنی بر دیکتاتوری گفت:دیکتاتور کسی است که بخواهد مردم را بدوشد و رای نیاورده خود را به مردم تحمیل کند.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا،غلامحسین الهام که سه‌شنبه شب در حوزه علمیه المهدی سخنرانی می‌کرد با اشاره به انتخابات دهم ریاست ‌جمهوری گفت: این انتخابات پیامش احیای عدالت،‌ معیارها و انتفاضه عدالت بود که همگی آنها معیارهای امام(ره) بوده است . 

الهام به جمله "میزان رای ملت است" به نقل از امام راحل اشاره کرد و اظهار داشت: یکی دیگر از معیارهای امام(ره) این بود که مردم را صاحب حق می‌دانستند و به هیچ جریان غیر اسلامی باج ندادند. امام به مردم مسلمان حق می‌دادند در حکومت مداخله و امر به معروف و نهی از منکر کنند چرا که تضمین انقلاب را در این می‌دانستند که مردم باید حضور داشته‌ باشند. 

حقوقدان شورای نگهبان،به سر دادن شعاری از سوی پیرمردی که با همه وجود در حسینه جماران در کودتای نوژه فریاد زد که "توطئه چپ و راست کوبنده‌اش روح‌الله است" اشاره و تاکید کرد: امام در آن موقع با عصبانیت فرمودند روح‌الله کیست روح‌الله شما هستید. 

الهام ملاک یا انگیزه دیکتاتوری را نداشتن پشتوانه مردمی دانست و گفت: کسی که پشتوانه مردم را ندارد و می‌خواهد خود را تحمیل کند دیکتاتور است نه آن کسی که رای اکثریت را به خود اختصاص داده است. 

سخنگوی دولت نهم،ادامه داد: در انقلاب شاهد بودیم که امام (ره) و مقام معظم رهبری در تمام عرصه‌ها مانع از ایجاد دیکتاتوری و فتنه شدند و جلوی آنها را گرفتند. 

الهام به انتخابات سال 58 مجلس خبرگان رهبری اشاره کرد و گفت: نمایندگان مجلس خبرگان رهبری با رای قاطعی انتخاب شدند و دولت موقت با سفارت آمریکا متحد شد که مجلس خبرگان را منحل کند و دلیل اصلی آن هم این بود که قانون اساسی به سمت اسلامیت رفته و مسائل ولی فقیه و بنیاد اسلامی در آن مطرح شده است که امام(ره) جلوی این اقدام را گرفتند. 

وی در همین رابطه بیانیه رهبر کبیر انقلاب در تاریخ 25 اردیبهشت سال 63 را قرائت کرد که امام در این نامه نوشته بودند: "افرادی که نظریه شورای نگهبان در ابطال و تایید بعضی حوزه‌ها موافق میلشان نبوده است دست به شایعه افکنی زده و اعضای محترم شورای نگهبان را که حافظ منافع اسلام و مسلمین هستند تضعیف و خدایی ناکرده توهین می‌نمایند." 

الهام در ادامه به حضور عسگر اولادی در سال 62 در کابینه میرحسین موسوی اشاره کرد گفت: آقای عسگر اولادی با میرحسین موسوی اختلاف نظر داشتند و همین امر باعث شد به ‌رغم اینکه امام ایشان را خیلی دوست داشتند استعفا دهند و معتقد بودند مصلحت هم همین است که زمانی که ناهماهنگ با دولت هستید کنار بکشید و در جای دیگری خدمت کنید. 

عضو حقوقدان شورای نگهبان مبدا دیکتاتوری را در سال 76 بعد از اتمام دو دوره ریاست‌جمهوری هاشمی دانست و گفت:بعد از پایان دو دوره ریاست‌جمهوری آقای هاشمی عده‌ای از جمله مهاجرانی که امروز عضو کانون فکری فتنه در لندن است، اعلام کرد که هاشمی استوانه و شخصیت بی‌نظیر انقلاب است و قصد داشتند وی را رییس‌جمهور مادام‌العمر کنند و گفتند که قانون اساسی را تغییر دهید تا هاشمی بماند. 

الهام تصریح کرد: اما همان کسی که ‌فرمود هیچ کس برای من هاشمی نمی‌شود راه عبور از قانون را بست و اجازه نداد کسی برخلاف قانون عمل کند. 

ارسال شده در توسط لیلا حق جو
سایت جوان آنلاین نوشت:

اخیرا مشاهده شده است عده‌ای از افراد در پوشش گل فروش در چهارراه‌ها و میادین اصلی شهر اقدام به توزیع سی‌دی‌های مربوط به حوادث اخیر تهران می‌نمایند! 

به گزارش خبرنگار "جوان آنلاین "سازمان فتنه در روشی جدید با توجه به تصور مردم از فروشندگان دوره‌گردی که در چهارراه‌ها و میادین اقدام به فروش گل و سی دی می کنند اقدام به توزیع سی‌دی های مربوط به حوادث پس از انتخابات در برخی مناطق شهر تهران نموده است. 

در همین حال عده‌ای ناشناس با حضور در چهارراه‌ها و میادین شلوغ تهران و برخی شهرها فیلم‌های حوادث پس از انتخابات را به همراه اقلام دیگری همچون گل و شکلات به مردم ارائه می دهد. 

گفتنی است در برخی از مکان‌ها این فروشندگان دوره گرد را دختران جوانی تشکیل می‌دهند که هیچ شباهتی با فروشنده‌های دیگر چهارراه‌ها ندارند و هنگام برخورد با خودروها اقدام به اهدا گل و سی دی مذکور به صورت رایگان به رانندگان و سرنشینان این خودروها می‌نمایند! 

این در حالیست که در اولین روز از دهه مبارکه فجر در حوالی خیابان شریعتی سه زن که در حال پخش سی دی حاوی دعوت به تجمع جنبش سبز در روز 22 بهمن بودند توسط عوامل امنیتی شناسایی و دستگیر شدند. 

گزارش ها حاکی ا زآن است که جریان فتنه با هدف تبلیغ برای حضور حامیان اندک خود در روز 22 بهمن اقدام به انجام این تبلیغات با استفاده از زنان خیابانی نموده است.

ارسال شده در توسط لیلا حق جو